mandag den 20. oktober 2014

Efterårsfarver







Det blev efterårsfarverne,
som blev brugt i dagens billeder.

Lidt kobber, lidt gråt, hvidt og sort.
Fiiine farver :-)











Første arbejdsdag klaret,
og det gik jo egentlig meget godt :-)

Det var MEGET mørkt,
da jeg vågnede i morges,
men da vi først var kommet op og i gang,
gik det jo vældig fint.

På vej hjem gik turen forbi Loop træningscenter,
og kunne jeg lige mærke at der var gået mere end en uge siden sidst???
MON IKKE!!!

Det var HÅRDT, 
og faktisk havde jeg kvalme,
da jeg kom hjem.
Men efter et langt bad, gik det heldigvis over :-)

Har tænkt på min Christian et par gange i dag.
HÅBER DET GÅR GODT,
og vejret ARTER sig.

I morgen har de godt nok lovet 
et vældigt regnfuldt vejr, og masser af vind,
meeen meget kan nå at ændre sig til i morgen.
Det håber jeg - for Christians skyld.




2 kommentarer:

  1. Dear Jeanette,
    Simply lovely and also chic the mix of the copper with the white candles. I love it.
    Love
    Rosa
    Lisbon

    SvarSlet
  2. Thanks, dear Rosa :-) I bought it on sale last year. It's from Broste Copenhagen, and didn't cost much.
    Love Jeanette

    SvarSlet