torsdag den 16. oktober 2014

Jubiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii







Så kom den endelig op,
min fine, fine lampe.

Og ER den ikke bare fin?













Det var godt nok noget at et mas at få sat den op.
Ikke så meget at bore hullet.

Det fandt jeg da langt om længe ud af,
hvordan jeg skulle gøre,
efter først at have brugt ulidelig lang tid på youtube,
for at se om der ikke var en venlig sjæl,
der havde uploaded en video,
som viste HVORDAN man sætter boredimsen i maskinen!!!!

Jeg tror det er første gang,
jeg har prøvet at blive svigtet af youtube :-(
Plejer ellers at kunne finde ALT.
Simpelthen ALT på youtube.
Men ikke denne gang.
Så det var bare om at forsøge sig.

Næææ, det svære bestod mere i at skrue skruen ind i væggen.
DET var hårdt.
Der skulle virkelig lægges kræfter i.

Så nu er jeg da ekstra glad for al den træning.
Det har givet muller, har det :-)


Men ER det ikke bare blevet fint?

Jeg er glad :-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar