onsdag den 29. oktober 2014

En ny fiiiin ting og en god sang :-)




Hello :-)



Sikke en morgen jeg havde i morges.

Jeg havde så travlt, at der ikke lige var tid til at opdatere bloggen,
som jeg ellers har gjort det i den seneste tid.


Billederne i dag viser min fiiiiiiiiiiiiiiiiiiine nye nøglering af koskind,
som jeg faldt over i går.

Jeg er så glad for den,
og synes den er super praktisk:
Nem at finde i tasken,
og kan oven i købet hænge om halsen,
hvis jeg har brug for det.

(Det tror jeg nu ikke jeg vil :-),
men fint at den kan).









Selfie med nøgleringen om halsen :-)

Dagens var min fine jeans,
som jeg købte for nogle måneder siden,
og min fine poncho i pels,
som jeg købte sidste år.
Inden under har jeg en sort top på.




OG NU TIL NOGET HELT ANDET:

Jeg elsker musik!!!


Og lige nu er jeg HELT VILD med Meghan Trainor!!!!

Det var en kollega, som introducerede mig for hendes sange,
og de er nu blevet mine nye ynglingssange.

Hører dem MEGET højt,
når jeg kører på arbejdet.


Jeg bliver i så godt humør at god musik,
så det er en glad Jeanette,
der lander på arbejdet eller hjemme
efter 45 minutters god musik.





Først skal I høre 'Dear Future Husband'



men også 'All About That Bass',
som var den sang hun kom frem med,
er super god.




Og så skal I også lige have 'Title',
som er nøjagtig lige så super fantastisk god som de to andre.

DU BLIVER I GODT HUMØR AF HENDES SANGE!!!

Så er du advaret :-)

Há en fantastisk god aften.

Vi ses :-)






Ingen kommentarer:

Send en kommentar