fredag den 16. juni 2017

A cup of tea - min EGEN Kähler Hammershøi tekande i hvid og Lyngby vase








Wiiiiiiiii

Se lige engang min nye fiiiiiiiiiiine tekande.
Endnu en fødselsdagsgave,
og jeg er bare SÅÅÅÅ glad for den.






En SMUKT design.

Enkelt, elegant og passer perfekt ind i det lille casa.




Set fra oven er den OGSÅ smuk.




Den hvide farve kombineret med et håndtag i messing
ER da bare genialt,
og meget nordisk, synes jeg.




Den lille Lyngby vase, I ser bagerst, er ligeledes en fødselsdagsgave.
Den fik jeg af min søn, Christian.

Jo, han ved præcist, hvad hans mor kan lide :-)




Synes at Lyngby vasen og Kähler tekanden passer rigtig godt sammen,
og er meget tidsløst i designet.



Jeg fik også den STORE udgave af Lyngby vasen,
også i en hvid udgave.

Den fik jeg af min mor og lillebror,
men den fortjener sit eget indlæg,
så det kommer senere :-)










Jeg fik så mange dejlige fødselsdagsgaver,
at det kommer til at tage lidt tid,
at vise dem alle.

Det er DEJLIGT at have fødselsdag :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar