fredag den 31. marts 2017

Wiiiiiiiiiiiiii








WEEKEND!!!

og hvilken én af slagsen :-)

I dag har Henrik og jeg nemlig fri,
for i dag skal vi hente vores NYE BIL!!!!!!


Bliver sååååå spændende.


Det er en super, super travl periode lige for tiden,
og derfor har bloggen lidt noget under det.
Håber dog snart at få lidt mere fritid,
så jeg igen kan opdatere med daglige indlæg.

Her får I i hvert fald et boligindlæg :-)

ELSKER indretning og ELSKER i den grad små boliger :-)
Hvorfor ved jeg ikke,
men de ER altså bare SÅ MEGET HYGGELIGERE :-)

Denne bolig er fundet på svenske Ahre,
og er den fineste lille lejlighed på bare 45 m2!!!!

Se bare her :-)



 

Den fine, fine plante på gulvet har jeg magen til.
En violinfigen, tror jeg den hedder.

For øvrigt, her får I lige et godt tip til grønne planter:
Gnid de enkelte blade med det indvendige af en bananskræl,
og du får den FLOTTESTE blanke og grønne blade :-)


 

Den er altså rigtig sød, den fjerlampe :-)
Og god ide med to små forskudte sofaborde.


 

To fløjet døre ud til den fine terrasse :-)


 

ELSKER denne stue.
Er virkelig SÅ fin med de grå, hvide, sorte farver
med et strøg af mørkegrøn.

Læg mærke til det lille vindue øverst på væggen ind til det lille åbne soveværelse.
SUPER god ide :-)



 

Virkelig en smart løsning
at lave soveværelset være delvist åbent,
men alligevel skærmet af fra stuen.



 

Kan rigtig godt lide denne løsning med fjernsynet,
der nærmest bliver en del af de øvrige billeder på væggen :-)


 

Fint lille køkken med plads til opvaskemaskine,
og holdt i samme farveskala, som de øvrige rum i lejligheden.


 

Et view fra køkkenet til stuen.


 

En virkelig hyggelig altan,
og super fint med bambusvæggen,
der omkranser altanen.



 

Et BADEKAR :-)
DET kunne jeg altså godt tænke mig.
Tænk at få plads til det på bare 45 m2!!


 

Enkelt og fint badeværelse.




Virkelig flot med en enkelt væg,
der er tapetseret med et smukt tapet.

SUPER LÆKKER LEJLIGHED,
ikke sandt?

Nå, nu skal Henrik og jeg gøre klar til at tage afsted :-)
Vores nye bil venter på os :-)


Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii







Ingen kommentarer:

Send en kommentar