lørdag den 18. marts 2017

Lyst og lækkert





Jeg kan lide mange forskellige stilarter,
men jeg falder ALTID tilbage
til det enkle med hvide og grå farver.

Hvorfor mon? :-)





 


Når jeg falder over nogle billeder,
hvor indretningen og farverne går mig lige i hjertet,
skynder jeg mig at gemme dem som inspiration.


De her billeder, som jeg desværre ikke kan huske præcist hvor jeg downloadede dem fra,
er sådanne eksempler.

Jeg kan forestille mig, at de er fra én af de svenske ejendomsmæglerfirmaer.
De er nemlig SÅ dyglige til at indrette og style en bolig.

Se bare dette skønne soveværelse.
Flot vindusparti, stuk i loftet, høje gulvpaneler og hvidmalede gulve.

Så fint :-)



 

Det er præcist sådan nogle sengehylder, jeg leder efter.

De må ikke være vældig brede,
men samtidig skal der være plads til lidt bøger, ipad m.m.

MEGET fint.




Lyst og enkelt indrettet stue med en super flot sofa og ikke mindst loftlampe.
Kan virkelig godt lide det.

Sikke et regnvejr, vi vågnede til i morges.
Trist og gråt er det derude,
men så er det jo rart at man kan hygge indendøre.

Sofie har veninde på besøg,
og de vågnede SENT,
og ligger nu og hygger i sengen.

Senere er der fødselsdag i familien,
så på et eller andet tidspunkt MÅ jeg jo komme ud af sengen :-)

Ha' en god lørdag.

Vi ses.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar