mandag den 12. december 2016

Jul på kontoret




Jeg kan godt lide at indrette kontoret lidt personligt
og selvfølgelig er der også pyntet lidt op til jul :-)

Sådan må det jo være i denne tid :-)


 

Grønne planter, billeder og malerier på væggen gør meget ved et kontor,
som ellers godt kan se liiiiidt kedeligt ud uden, synes jeg i hvert fald :-)


 

Mine kolleger og jeg var kreative i sidste uge,
og fik lavet de fineste julestjerner til vinduerne i kontorerne.

Sådan en stjerne tager kun max 10 minutter at lave,
og du kan se i DETTE indlæg hvordan :-)

Lidt planter, mine hjemmelavede pyramider i beton og lidt lys,
og så ser kontoret pludselig helt personligt ud :-)


 

Mine fine certificeringer måtte naturligvis også op :-)

Hvorfor man ikke får en fin certificering for grundmodulet og for projektet,
forstår jeg altså ikke.




Dette maleri har jeg selv malet.
Som de fleste, der kender Per Hillo's malerier,
kan man se, at jeg er blevet stærkt inspireret af ham,
og vi har da også 3 malerier af Per Hillo hængende derhjemme.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar