torsdag den 15. december 2016

I dag kommer de endelig






De reoler vi bestilte for næsten 3 uger siden
kommer endelig i dag.

Og de er ventet, er de.




Væggen i køkkenet skal have nye skabe i dag,
og det samme gælder for stuen.
Det kommer til at se så fint ud.

Skal nok vende tilbage med billeder,
når alt er på plads :-)


 

Min hvide amaryllis har nu blomstret i næsten en uge,
men nu tror jeg også at den synger på sidste vers.

Den er bare så flot, når den blomstrer i fuldt flor.


 

Freja elsker at ligge i sofaen,
og selvom hun har en fin, blød hundekurv,
er det altså i sofaen hos os,
at det er bedst.


 

Og der er rigelig plads til sådan en lille hund :-)


 

Da jeg ikke har nogen reoler, før senere i dag,
har jeg måtte flytte lidt rundt på alle tingene,
og gemme nogle væk.

Her står bl.a. de fine juletræer,
som Sofie og jeg lavede for 1 uge siden,
efter inspiration fra Lars Jon's "Nordisk jul".
ELSKER de fine ting, han kan lave ud af materialer fra naturen,
og så synes jeg også, at det er noget af det flotteste,
med den enkle nordiske stil.


 

Dagen derpå billeder fra i lørdags,
hvor vi havde gæster.

Jeg var jo for nogle uger siden på lagersalg hos Broste Copenhagen,
og købte bl.a. to hvide eko hørduge,
og de er bare SÅ lækre, kan I tro.
Prisen var kun kr. 80,- pr. styk, så det var noget af et fund!

Lidt guldpallietter spredt ud på dugen,
og Tine K's fine juleservietter med guldstjerne,
så så fint ud.





Blomsterdekorationen bestod af en hvid julerose, hvide hyacinter og mos,
drysset med lidt guldglimmer.

Hyacinterne er nu sprunget ud og dufter helt vildt skønt.

De fine stjernelysestager i guld er købt i havecentret Hobbyland i Roskilde,
og jeg er så glad for dem.

Nå, nu må jeg videre.

Sofie skal i skole (og kl. 11.00 skal hun til tandlægen),
og efterfølgende kommer vores reoler.

Bliver SÅ spændende - med reolerne altså :-)
Sofie synes nemlig ikke at det er specielt spændende at skulle til tandlægen,
men hvem gør også det? :-)






Ingen kommentarer:

Send en kommentar