fredag den 30. december 2016

Årets sidste juletræsfest



Hello, alle sammen.

Så er det allerede dagen før dagen.
Nytårsaften!

Alt er klar i det lille casa,
så bare kom an 2017.
Vi er klar!!!



 

Jeg nænner ikke at fjerne julepynten endnu,
så det får altså lov til at være fremme nogle dage endnu.

Den fine hvide stjerne fra House Doctor står lige så fint
og pynter på reolen i stuen.
Faktisk kan jeg sagtens finde på at have stjerner fremme
på andre tidspunkter af året.
For mig er det ikke kun julepynt,
men helårspynt :-)



 

Her til formiddag var jeg et smut forbi min mommie,
som lige skulle have handlet ind til den kommende uge.
Altid hyggeligt at være hos min mor.

Lige nu er Henrik og Sofie ude at handle det sidste ind til nytårsaften,
og imens gør jeg rent,
så huset står skinnende og duftende til det nye år.


 

I går aftes var vi til den årlige juletræsfest i sognegården,
som altid er en hyggelig begivenhed.

Sofie havde en veninde og hendes lillesøster med,
og alle tre hyggede sig vældig meget.

Veninden og lillesøsteren har for øvrigt medvirket som statister
i årets julekalender "En anden verden".
Rigtig sjovt at se både Isabella og Annika på fjernsynet,
og de klarede det begge rigtig flot :-)


 

Her er det Christian med lillesøsteren Annika :-)


 

Christian tog sig heldigvis tid fra eksamenslæsning
til at tage med til juletræsfesten i år.
Han har 3 eksamener i januar,
og har derfor vældig travlt med at læse :-)




Juletræsfesten sluttede som sædvanligt med
at julenissen uddelte flotte slikposer til alle børn,
og således glade og fornøjede gik vi igen hjemad ved 20.30 tiden.








Ingen kommentarer:

Send en kommentar