onsdag den 11. maj 2016

Klar til sommer



Sikke et fantastisk vejr, vi har for tiden :-)

Nyder disse dage med sol fra morgen til aften,
og bliver fyldt af energi.

Så dejligt :-)




En lille minibuket fra haven med hvide blomster,
som er fra Roskilde Torv.

Sidste år, inden renoveringen af torvet skulle i gang,
blev alle planter gravet op og uddelt til borgerne.
Jeg var bl.a. én af dem, der stod i en LANG kø,
og fik udleveret en pose med en masse planter,
og disse var nogle af dem :-)

Så nu kan jeg prale af,
at have blomster fra Roskilde torv i haven :-)



Steward bordet fra Norrmade er simpelthen et hit!!

Jeg er SÅ glad for det,
og synes det passer super godt 
her ved siden af sofaen og under ynglingsplakaten.

Og ER den ikke bare fin, 
påfuglepuden fra Tine K.
Rigtig sommerligt :-)


Se lige engang, hvad jeg klikkede hjem i går aftes fra Nelly!

Sandaler i mørkeblå imiteret ruskind!

SÅÅÅ fine, og til ingen penge.

Glæder mig til posten kommer,
så jeg kan prøve dem sammen 
med min mørkeblå bluse fra Samsøe og Samsøe,
og sorte bukser fra Vintage by Fee.

Bliver SÅÅÅ flot, tror jeg.

NU må jeg hellere gøre klar.
En ny dag venter.

Vi ses :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar