tirsdag den 3. maj 2016

Hovedet op og benene ned





Det er mit motto for tiden.

"Hovedet op og benene ned",
svarer jeg, når jeg bliver spurgt om,
hvordan det går.

Og det er jo ikke så dårligt igen,
at hovedet er oppe og benene er nede, vel?

Og så alligevel,
for det er jo et udtryk for,
at det går da sådan set lige ok,
men så heller ikke mere.

Og det må jeg gøre noget ved!

Så jeg er i gang med at planlægge.
Gøre mig en masse tanker.
Hvad der kommer ud af det,
har jeg ingen ide om.
Endnu!
Men det får jeg!
Ingen tvivl om det.







Se hvor lyst her er i køkkenalrummet :-)
Elsker altså virkelig denne årstid,
hvor det er lyst, når man vågner om morgenen,
og lyst til langt hen på aftenen.

Er der noget bedre?




Min fine lille Sofie-pige,
som er den BEDSTE datter i hele verden.
Dejlig, sød, hjælpsom, kreativ, sjov,
og er en dyreven om en hals.




Sofie har sjældent lektier for hjemme.
Hun er så dygtig til at få klaret lektierne i skolen.
Det er kun månedsopgaver,
hun bruger tid på herhjemme,
og dem får hun også næsten altid
klaret LÆNGE før afleveringsdato.

Dejligt at have så selvkørende en pige :-)

Specielt når man som nu,
arbejder sig halvt ihjel,
og dårligt nok har tid til at 
registrere noget andet 
end arbejde omkring sig.




Jeg klippede selv Freja-pigen her for nogle uger siden,
for én ting er sikker,
hun kommer IKKE mere til hundeklipper!!

Sidste år blev hun jo klippet SUPER, SUPER kort,
og var helt ukendelig bagefter.
Det eneste hår, der var langt på hende,
var øjenbrynene!!!
Hun lignede gravgiveligt Ole Ernst 
med store, buskede øjenbryn.

Nej, DET var ikke kønt.
Så det klarer jeg selv løbende efterfølgende.

Gider da heller ikke at betale kr. 750,-
og så ser det ikke engang pænt ud.

Næ, så kan jeg meget bedre lide Freja med lang pels.
Hun ligner én af Sofie's små tøjdyr :-)

Sååå fin :-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar