mandag den 2. maj 2016

Kan det virkelig passe?






At vi allerede er i maj måned!!!


Utroligt, så stærkt tiden går,
men SKØØØØØØØNT at vi er i maj måned.

MIN ynglingsmåned :-)
Og hvorfor nu det?
Jo, såmænd blot fordi 
det netop er DEN måned,
hvor jeg har FØDSELSDAG,
tralaaaaaaaaaaaaaa :-)





Fredagsbuketten er masser af hvide roser,
og de pynter, som de står her på spisebordet.

Desværre dufter de ikke,
som de hvide liljer gør det,
men smukke at se på, er de bestemt.




Denne weekend bagte Sofie kokosmakroner,
og de smagte SÅ GODT!!!

Måtte tage et billede af dem med det samme,
for hjemme hos os får de ikke lov til at stå uberørte ret længe :-)

Hun lavede også karamelglasserede æbler og banansmoothie,
men det fik jeg ikke lige taget billede af.




Er de ikke smukke?
Jeg elsker at have noget smukt at kigge på,
også selvom jeg dårligt nok kan nå at nyde det,
fordi jeg arbejder rigtigt, rigtigt meget for tiden,
og ofte først kan lukke computeren ned ved midnatstid.

Det bliver dejligt, når denne travle periode er overstået,
for det er da lige før, jeg synes det er for meget.

Må bare huske mig selv på,
at det kun er i en begrænset periode,
og at jeg har et mål med det valg,
jeg tog for lidt over 1 år siden.

HUSK DET NU, JEANETTE!!! :-)




Denne uge kan jeg se frem til kun 3 arbejdsdage!!!
JUBIIIII.

OG HVOR JEG GLÆDER MIG,
lige indtil Henrik sagde,
at der står maling på programmet :-)
Der er meget, både ude og inde,
der skal males i år,
og selvom jeg elsker at hjemmet bliver shinet op,
sååååå havde det nu været rart,
bare at SLAPPE AF.

Nå, pyt, det er jo dejligt,
når det er gjort,
så det går nok. 




Planterne trives for tiden,
også selvom jeg ikke når at passe dem,
som jeg plejer.

Godt at de fleste kan klare sig et par dage uden vand :-)




Steward bordet.
Er der noget flottere?
Det er så fint, så fint, så fint,
og jeg er SÅ GLAD for det.




På et tidspunkt vil bordet være fyldt med grønne planter.
Det bliver så flot.





Nu må jeg hellere i sving.
En ny dag venter.

I MAJ MÅNED :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar