søndag den 7. februar 2016

White inspo in the kitchen



Hvidt og enkelt - det kan jeg lide :-)




Hvide vægge, hvide vinduspartier, hvidt interiør, hvide spisestuemøbler
sat sammen med grønne planter i grålige farver.
What's not to like :-)

Som I kan se har jeg endnu ikke pakket
mine fine Kähler lyshuse og lysestager væk.
De står fortsat og pynter i vinduskarmen,
og det får de lov til et godt stykke tid endnu,
for jeg er SÅ glad for dem :-)

B&O fjernsynet på væggen i hvidt design
er vi blevet vældig glade for.
Det blender så fint ind 
at man lægger slet ikke mærke til,
hvor stort det rent faktisk er,
alene pga. farven :-)

Og med lidt guld og sølv i form af Per Hillo maleriet,
ser her super dejligt ud her i køkkenalrummet.

    


Spøgelsestræet, hvor den ene står her i vinduskarmen i køkkenalrummet,
og den anden i stuen, trives heldigvis også fint.

Jeg er SÅ glad for farven,
som er lidt grågrønlig,
og passer vældig godt ind i alt det hvide.




Urtepotteskjuleren i marmor
købte jeg i Bahne for nogen tid siden,
og den mørkegrå urtepotteskjuler
er fra blomsterafdelingen i Superbest i Himmelev,
som har en masse fantastiske planter og urtepotteskjulere.

Det var lidt fra køkkenalrummet i det lille casa :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar