fredag den 12. februar 2016

EN GOD LYD!!!





HVEM er bare lige vældig, vældig fornøjet i denne tid?
Det er JEEEEEG.






Jeg har nemlig lige købt et par 
fine, fine Play H2 høretelefoner fra B&O,
og lyden er helt FANTASTISK :-)




Det var Henrik, der havde set at Power havde dem på tilbud til kr. 888,-!!
Sådan noget opdager jeg ALDRIG, 
for jeg hader alle de tilbudsaviser, der kommer hver evig eneste uge,
men luckily for os, så læser Henrik dem troligt igennem :-)

Du kan finde tilbudet HER :-)




Og så gør det jo heller ikke noget,
at B&O's design bare ALTID er lækkert.

Mine skulle naturligvis være hvide :-)
og samme farve valgte Sofie også.
Henrik og Christian's er begge meget mørkeblå,
og ser faktisk ud som om de er sorte.
Super flotte er de også i den farve.




Så nu er vi godt kørende, alle sammen,
når vi sidder med ipad eller mobil,
og hører musik eller ser netflex, youtube
eller hvad det nu end er.

SÅÅÅÅ dejligt.

Som I kan se på billederne 
faldt valget igen på lilla tulipaner i min fredagsbuket :-)
Synes farven er så fin.

Rigtig god fredag, alle sammen :-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar