onsdag den 20. maj 2015

YEAH





Goooood morning :-)

Solen skinner, 
om 6 uger har jeg en L A N G sommerferie på hele 5 uger!!!!!,
og i dag skal jeg på kursus i København,
traalaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

Det bliver en god dag :-)





Er så glad for min Hay-klemme,
som jeg købte for et par år siden.
Opslagstavlen er fra Georg Jensen,
og er vældig fin,
men IKKE ret stor.

Men det gør nu ikke så meget,
så kan der nemlig heller ikke hænge så meget rod på den.

Jeg har nemlig et lidt ambivalent forhold til opslagstavler,
for egentlig synes jeg hurtigt de kommer til at se RODET ud,
og DET kan jeg IKKE så godt lide,
men omvendt er det også super praktisk med et sted
at gøre af de ting, man ikke bare lige kan putte væk i en skuffe,
og som man skal huske at gøre noget ved.
Så på vores hænger der ofte regninger, vi skal huske at betale, 
Sofies skoleskema, så vi ikke behøver at gå ind på 'Skolecom' på internettet for at se,
hvilke fag hun skal have i dag,
fødselsdagsinvitationer m.m.
Meget praktisk, men hurtigt en noget rodet affære.




Denne lille Aloe Vera stikling 
havde jeg med hjem til Christian og Emma i går.
Det er lidt sjovt, for jeg har selv fået min Aloe Vera plante af børnenes farmor som stikling, 
og den har nu vokset sig stor og flot, og har selv sat stiklinger.
Så Christian og Emma's Aloe Vera stikling,
er fra hans farmors Aloe Vera plante.

DET er da sjovt at have, tænker jeg :-)

Nå, nu må jeg løbe.
Há en god dag :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar