fredag den 13. marts 2015

Forår på Sofies værelse






Sofie går vældig meget op i sit værelse.

Her sidder hun og tegner, spiller Wii, ser tegnefilm,
spiller på Ipad'en, snakker i mobiltelefon!!!, synger, danser
og leger med veninderne :-)

Jeg kan godt huske,
hvor meget mit værelse betød for mig.
Jeg ELSKEDE det,
ganske som Sofie også ELSKER hendes værelse :-)





Det sidste stykke tid
har vi snakket en del om,
hvordan hun gerne ville have sit værelse indrettet.




Hun har siddet ved pc'en
og fundet plaider og puder,
i farverne hvid, sort og grå,
med en lille smule mørkeblåt.




Så i dag besluttede jeg mig for
at overraske hende når hun kom hjem fra skole.

I Ikea købte jeg den fineste strikkede plaid
i farverne sort, hvid og grå.




Masser af nye puder i hvid, grå, sort og en enkelt i mørkeblå.





Sofie's fine kæphest,
som hun selv har lavet i SFO'en sidste sommer
ud af en GAMMEL SOK!!!!

Jo, den pige er virkelig kreativ.




For et par måneder siden købte vi en nyt fjernsyn til hende,
så hun kunne spille wii på sit værelse.





To store sorte kasser med plads til alle hendes
Sylvanian family huse og tilbehør
købte jeg også.

Glædede mig helt til at se hendes ansigt :-)
og hun blev SÅÅÅÅÅÅÅÅ GLAD.
Det lille pus :-)

Så blev det forår,
også på Sofie's værelse :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar