mandag den 2. marts 2015

Dip dye puder fra Tine K - VÆR OPMÆRKSOM PÅ!!!





I know :-)
Det er en evighed siden jeg sidst har været inde på bloggen,
men al min tid går med at læse til eksamen,
og derfor må bloggen ligge lidt stille i mellemtiden,

Hvis alt går vel er jeg færdig i april,
og så LOVER jeg,
at der igen kommer masser af indlæg herinde,
for jeg savner det jo.
Ingen tvivl om det :-)


Ville lige tipse jer om en meget vigtig ting,
som I skal være opmærksomme på!





Hvis I er en af de heldige,
som har købt Tine K's fantastiske Dip dye pude,
som vist på billederne,
(Puden øverst i hvid med en sort streg)
så skal I være opmærksomme på,
at nogle af puderne i kollektionen
IKKE har fået den rette efterbehandling.

Det betyder, at når du vasker puden,
så holder farven IKKE,
og du får i stedet puden,
som vist på billederne,
hvor farven i det hvide område er gråt,
og den sorte farve bliver noget mere matsort i farven.
(Puden ved siden af leopardpuderne)




Tine K er godt opmærksom på det,
og svarede meget hurtigt og meget venligt,
at hun ville erstatte puderne, med et beløb,
som jeg så kunne anvende på hendes webshop.

RIGTIG, RIGTIG god service!!!!!
og tusinde tak for det, Tine K :-)

Imidlertid er jeg jo SÅ GLAD for netop de puder,
at jeg skyndte mig at bestille to nye hos webbutikken 'Nostalgi Fyn',
som sørme havde dem på tilbud til kr. 200,- stykket!!!

Tralaaaaaaaaaaaa
hvor heldig kan man lige være.

De kom med posten her i torsdags,
og står nu og pynter så fint på sofaen :-)

Og familien ER orienteret om,
at det KUN er pyntepuder,
så ikke noget med at grise dem til!!!!
For jeg VED jo ikke,
om de her to heller ikke er blevet efterbehandlet korrekt.


Ja, tænkte at jeg lige ville tipse jer om det,
og nu må jeg videre med læsningen.

Vi ses på et tidspunkt igen :-)


2 kommentarer:

  1. Hejsa Jeanette
    Glad for at høre at Du fik fat i nogle nye Tine K Home puder hos Nostalgi Fyn. De har såååå mange fine ting :o)
    God uge og eksamens-læsning til Dig
    Stort knus fra
    Marie

    SvarSlet
  2. Hej Marie
    Tusinde tak for din søde hilsen :-) Ja, de har VIRKELIG mange fine ting. Har købt adskillige ting hos Nostalgi Fyn, og de leverer hurtigt og altid med en lille overraskelse i :-) Denne gang små LÆKRE chokolader - liiige mig :-)
    God uge til dig også. Håber ikke I har det lige så koldt som i Madison, for det var da godt nok MEGET koldt :-) Men hold op, hvor jeg nød at være i USA. Lige mit land :-) Forstår godt du er så glad for at bo der.
    Knus
    Jeanette

    SvarSlet