lørdag den 23. november 2013

Ynglingsadventsstagen fundet frem


 
 Lidt juleri MÅTTE der til i dag, så min fine adventsstage fra House Doctor blev fundet frem.
Nu skal den bare pudses af og fyldes med fine julekugler, kogler eller hvad jeg nu finder på.
  

  


Jeg elsker mine fine julekugler fra Tine K, som jeg købte sidste år.

 
Juletræet fra Tine K - også købt sidste år :-) - blev også fundet frem af gemmerne i dag.
Det er dog ikke lige her juletræet skal stå - tror jeg.

 

Fik også fyldt mos i urtepotten med mit hjemmelavede juletræ.
Pyntede så fint med lidt grønt, synes jeg.






Billedet ovenfor og nedenfor er taget med min mobil, da mit kamera desværre skulle lades op, hvilket er grunden til at kvaliteten ikke er den bedste :-)

HELE formiddagen har jeg ledt og ledt efter juletræskæden til træet udenfor.
Om jeg FORSTÅR, hvor den er blevet af!!!
Eftersom det ALTID først er i marts måned jeg fjerner juletræskæderne udenfor, KAN jeg ikke forstå, hvorfor de ikke også i år ligger i bryggerset.
Så afsted det gik til Roskilde for at købe en ny - for den er jo IKKE til at undvære.

Og se hvor fint det blev :-)


Også inde fra pynter træet :-)

Jeg er MEGET GLAD.

Nu er det afsted til Roskilde igen, men denne gang går turen for en gangs skyld til McDonalds.
Nem aftensmad engang imellem er helt ok, synes jeg.
Og bagefter er det hjem og hygge med guf og filmen 'Min søsters børn i Ægypten', som DR sender i aften.
Henrik og jeg har tidligere set den, men det var med Christian, og i aften er det så med Sofie :-)
Christian er lige drønet ud af døren. Han skal spise med nogle venner og bagefter i byen, så ham ser vi nok ikke før i morgen tidlig - den museunge, altså :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar