mandag den 7. september 2015

Puuhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, så langt så godt






Jeg er SÅ glad.
SÅ glad og SÅ lettet,
og SÅÅÅÅÅÅÅ stolt.

3 eksamener og 1 projekt er nu i hus!!!
De sidste 7 måneder har jeg brugt det meste af min tid
på at læse til den ene eksamen efter den anden.
På engelsk, og med engelske eksamener,
og NU er det snart slut,
og jeg er så lettet :-)

I fredags var jeg til eksamen i det - for mig - aller, aller sværeste område.
Det amerikanske forsikrings- og faktureringssystem
inden for sundhedsvæsenet.
Og sørme om jeg ikke bestod,
med hele 84%,
hvilket - for mig - er højt,
når den nu var såååååååå svær at forstå,
og få hånd om !!!!!

Jeg kunne have grædt af lettelse,
så skøn en følelse var det :-)
Og denne eksamen er også grunden til,
at bloggen har stået stille i over en uge,
men nu var det igen tid til et indlæg :-)



Og det jeg vil vise jer, er dette skønne, skønne køkken,
som jeg faldt tilfældigt over på bloggen 'MRS JONES'.





Lige præcis dette køkken
vil jeg gemme til inspiration,
hvis jeg en dag skal have et nyt køkken,
for det her er LIIIIGE MIG!!!




Med køkkenelementer fra gulv til loft,
og hvor ovnen er indbygget i god højde for ryggen :-)

Og en fantastisk flot køkkenø,
der matcher perfekt med de hvide elementer.
AJ, hvor ER det flot.

Kan godt lide at vasken og kogeplader
er samlet i samme bord,
for hvis jeg skulle have et lignende køkken 
netop med køkkenelementer på den ene væg fra gulv til loft,
så ville det også være samme løsning,
vi skulle bruge.
Derfor er det super at se,
at det faktisk fungerer,
og tillige ser super smart ud.




Lidt nyt er der også kommet til det lille casa :-)
Soveværelset er nemlig blevet shinet lidt op,
og det TRÆNGTE det til,
men det kommer i et særskilt indlæg.

Nu er det tid til at sætte mig ind i stuen,
og hygge med resten af familien,
inden det er tid til at komme til køjs.


Vi ses :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar