søndag den 27. september 2015

Lidt selvforkælese må der til






Her den anden dag var jeg lige et smut forbi
dette dejlige sted i Skomagergade i Roskilde,
for at få rettet øjenbryn :-)

Dejligt at læne sig tilbage,
og får en professionel til at rette brynene til,
så de passer lige præcis til min ansigtsform.

Har selv forsøgt utallige gange,
meeeen det er absolut ikke min spidskompetence.








Fik samtidig booket en tid til make-up vejledning,
for NU er det på tide, jeg lærer at bruge foundation, primer, nilens jord,
og hvad det nu ellers hedder alt sammen.
Og det skal være ordentligt,
og præcist til min hud og min alder.

Til dagligt bruger jeg kun mascara og en brun streg på øjnene,
og så en læbepomade fra Matas,
men kunne godt tænke mig,
at gøre liiidt mere ud af det.

Når jeg så forsøger at lægge make-up derhjemme,
går det helt galt!!!!
Jeg ser 10 år ÆLDRE UD!!!!!!,
og det er jo IKKE meningen,
så NU må jeg have et par fif,
og helst fra en professionel!!!

Glæder mig :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar