onsdag den 16. september 2015

Man kan aldrig få for mange







inspirationsbilleder, vel? :-)

Når jeg falder over nogle billeder,
hvor jeg bare siger 'wow',
så bliver de altså downloaded!
Meget hurtigt,
og til stor glæde mange gange senere.

Sådan er det også med disse billeder,
som jeg vil vise jer i dag.

Smukke rum,
i smukke farver og med et vidunderligt interiør.
Nøjagtig som jeg godt kan lide det.

Men se for jer selv :-)
Hvad synes I?












Allerede onsdag.
Midt på ugen!!!
Og i dag skal jeg ind på kontoret i København.
Heldigvis ikke samtidig med morgentrafikken,
så jeg kan starte med at arbejde hjemme til formiddag,
og DET er ikke så dårligt :-)

Bliver sååååå træt af bilkøer,
også selvom jeg hører GOD musik
- højt -
i bilen, og ellers kan sidde og dagdrømme,
hvilket jeg er rigtig god til :-)
Så ER det bare ikke særlig rart,
at trille og stoppe i én uendelighed.
Der skal helst være en anelse fart over feltet,
for at jeg RIGTIG nyder at køre bil.

Anyways, glæder mig SÅ MEGET til på fredag :-) :-) :-)
Der skal Henrik og jeg i byen sammen med nogle venner,
tralaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

Først skal vi spise middag på italienske restaurant 'Claudio' i København,
og derefter på 'Crimetour'.

'Crimetour' er en guidet byvandring i København's gader og stræder,
hvor vi skal se og høre om steder og personer,
der igennem Københavns historie har været med 
til at præge byens mange skyggesider!!!
Uhhh, bliver spændende.

Så det må altså godt blive fredag I EN FART
kan I nok forstå :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar