torsdag den 17. september 2015

Hvad har jeg mon lige bestilt?





Jo, sørme om jeg ikke lige har bestilt et par 
SUPER FEDE NYE JEANS :-)
Tralaaaaaaaaaaaaaaa og jubiiiiiiiiiiiiiiiiiii

ER de ikke bare smarte?

Brand By Zac jeans.
Ikke at jeg kender mærket,
men med det samme jeg så dem,
vidste jeg bare, at DEM MÅTTE JEG HAVE.

Så nu går jeg bare og venter på,
at posten snart kommer.

Ihhhhh, bliver godt, gør det :-)
og så håber jeg bare,
at de sidder lige så godt på mig,
som på modellen på billedet :-)









Det blev ikke til et indlæg i går.
Sorry, men jeg har frygteligt travlt 
med en kommende præsentation og en workshop,
som begge ligger i næste uge,
og som jeg bare skal være SÅ MEGET KLAR TIL,
da det er inden for et område,
hvor jeg ikke i forvejen har det store kendskab.
Så her kan jeg ikke bare trække på noget erfaring,
og det skal der ændres på
HURTIGST MULIGT,
så derfor bruger jeg rigtig meget tid lige nu,
på disse opgaver.

Bliver dejligt, når det er overstået :-)
Sådan tænker jeg i hvert fald liiiige nu.

Men hvilken dag er det lige i morgen, spørger jeg så?
Jo, fredag!!!!
Fredag, hvor Henrik og jeg skal i byen!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Er L A N G tid siden,
vi har været i byen,
så det bliver bare SÅ DEJLIGT,
at komme lidt ud.

Tegner til at blive nogle gode dage,
jeg går i møde :-)

Nå, vi ses.
Må videre med arbejdet :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar