fredag den 3. juli 2015

Small houses in the house







En lille blogpause blev det pludselig til,
men nu er jeg tilbage igen :-)




 

I dag vil jeg vise jer nogle billeder
af et par lysestager i antikbehandlet kobberlook
formet som små huse fra Madam Stolz.




De er hhv. 7 og 9 cm høje,
og passer til helt almindelige lys.

Mine er købt på Nordhjem,
men kan sikkert købes mange steder :-)




I dag skal jeg hente Sofie hos hendes bedste :-)
jubiiiiiiiiiii

Savner den lille Sofie-pige,
selvom jeg har en fornemmelse af, at det ikke er gengældt :-)

I går, da jeg talte med hende i telefonen,
og sagde, at nu kom jeg i morgen og hentede hende,
sagde hun: 'Allerede i morgen!!!, men så kommer du sent på dagen 
og henter mig, ikke?'

Såååååååå, savnet efter mor og far er vist ikke så stort - buhhhhh.


Men det er selvfølgelig godt,
at hun og min mor har hygget sig,
og at Sofie har været så glad for at være der,
så hun faktisk ikke har den store lyst til at vende hjem igen :-)

Håber dog at det vender, når jeg først er der :-)
Men mon dog ikke.
JEG har i hvert fald savnet hende :-) :-) :-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar