tirsdag den 28. juli 2015

Glemte jo helt






at vise jer min nye opbevaring af magasiner i går,
så det må jeg lige få rådet bod på 
inden Sofie og jeg tager afsted på malerkursus på Frederiksberg :-)








En æblekasse!
Ja, sørme så.
Jeg har købt en fin, patineret æblekasse i vores lokale Fakta!!!




Plads til en masse Bo Bedre,
og samtidig blev der lidt ekstra plads
i skufferne i kommoden,
der står ved siden af,
til diverse bøger.




Min nye fine plante passer perfekt
som pynt på toppen af æblekassen.




Og det samme gør lanternen fra Broste Copenhagen
købt på sidste lagersalg.

Kunne egentlig godt bruge en kasse mere.
Hvis jeg køber en til,
bliver jeg imidlertid nødt til at finde en anden plads i stuen,
da det ikke vil se særlig smart ud med to 
vidt forskellige høje ting ved siden af hinanden.
Vi får se, hvad det bliver til.

Men først
- tralaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa -
går turen til Frederiksberg :-)

Vi ses :-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar