torsdag den 23. juli 2015

En dame på væggen







Så kom den endelig op at hænge,
min fine kaffedame :-)

Julegaven, købt på Arbejdermuseet,
måtte vente hele 7 måneder,
førend den kom til ære og værdighed.

Her på væggen - i køkkenet.
Jeg er MEGET glad :-)





Jeg valgte en træramme med sort kant,
og fandt ENDELIG en ramme med de rigtige mål
(62 cm X 85 cm) på Plakatforretningen.

Der er godt nok ikke meget udbud,
så snart målene ligger lidt ud over standardmålene.

Kan dog anbefale Plakatforretningen,
der har HURTIG levering :-)
så allerede dagen efter, jeg havde bestilt over nettet,
kunne jeg hente den på posthuset.
Liiige mig :-)





Morgenbilleder af lille Sofie- og Freja-pigerne,
som nyder at have goooood tid sammen om morgenen
med Emil fra Lønneberg i fjernsynet,
mens der spises morgenmad :-)

Ja, der ER ikke noget bedre end ferie :-)




En MEGET livlig og nysgerrig Freja-pige,
som synes det var liiiidt spændende med kameraet :-)

Henrik, Sofie og Freja
er lige over og hente lidt guf og is til aftenhyggen :-)
Sådan skal det være,
når man har ferie, synes vi :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar