onsdag den 29. juli 2015

Ihhhh, hvor KUNNE jeg godt tænke mig






dette fuldstændig flotte, flotte Norrmade Steward bord :-)

Inspirationen til dette bord kommer fra 
de gamle franske étagére fra det 18. århundrede.
SÅDAN ét vil jeg altså også have,
og jeg ved liiiige præcist, hvor det skal stå.
Nemlig i stedet for mit sorte bakkebord
under mit ynglingsbillede i stuen :-)
Kan bl.a. købes HER








Nedenstående billeder med Norrmade Steward bordet
er fra én af mine ynglingsblogs 'Frk Overspringshandling',
og NYD hendes stemningsfulde billeder :-)




Er i øvrigt vild med den flaskegrønne pude i den sorte sofa :-)





Denne retro sofa er jeg også helt vild med.
Den er fra samme blog,
og først et før-billede




og her hvordan den så ud
efter hendes istandsættelse af den fine, gamle 1960'er sofa.
BLEV DEN IKKE BARE FLOT!!


 


Og et fint eksemplar af en retrosofa.
Denne med hvidt stof.
Me also like :-)




Og her en grå udgave.
(Kunne desværre ikke finde et billede af den UDEN de tre mænd,
som jeg så efterfølgende klippede væk,
så godt jeg kunne :-) )




Køkkenbænken ovenfor er også super flot.
Kan virkelig godt lide den sorte bænk (fra Ikea i øvrigt)
sammen med det væghængte rygstøtte i lækkert skind.
PRIMO COMBO :-)




Denne væghængte bænk i brunt skind
er også super flot.




Og her slutter jeg denne kavalkade af 
med et super hyggeligt køkken,
igen med en bænk,
som bare oser af hygge.


Og NU er det tid til at slappe lidt af foran fjernsynet :-)
Há en god aften.
Vi ses :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar