torsdag den 16. juli 2015

Ikke 4 medlemmer af Abba, men faktisk 6 medlemmer!!!!!



Hejsan hoppsan :-) :-) :-)

Bloggen har jo ligget liiiidt stille
siden vi tog afsted på ferie til Sverige,
men NU skal I få et blogindlæg,
og ikke et hvilket som helst indlæg.

Næææææ, for det skal handle om ABBA
tralaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

I går var vi på Abba museet,
og det var en 
HELT, HELT, HELT 
FANTASTISK
oplevelse.

Jeg SIGER jer,
at det var som at være i himlen :-) :-) :-)




Min fina, fina Abba,
som jeg som lille pige var så meget, super, super fan af :-)

Elsker STADIG Abba,
så det var jo helt fantastisk at se deres fantastiske rober for real,
at høre deres musik,
og ikke mindst:

AT INDSPILLE VIDEO MED ABBA!!!!!
tralaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

men mere om det længere nede i dette indlæg :-)





Her mig på mit værelse,
der ALENE var plastret til med Abba plakater :-)





Sofie og jeg foran Abba museet.
Tror I lige, at vi GLÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆDEDE os :-)





Ja, SELVFØLGELIG måtte vi da lige være Agnetha og Frida :-)
Det HØRER SIG ALTSÅ TIL,
når man besøger Abba museet :-)




Sofie og jeg som de to Abba piger,
tralaaaaaaaaaaaaaaa,
siger vi bare :-)




Helikopteren, som blev brugt på én af deres pladeomslag 'Arrival',
måtte vi selvfølgelig også lige fotograferes i :-)

Ihhh, hvor VAR det altså SJOOOOOOVT :-)





Og her med Abba :-)
Smukke, smukke mennesker :-)




Ved ikke lige, HVAD der sker her,
men totalt ligeglad med at der stod andre mennesker, var jeg, 
for NU VAR JEG PÅ ABBA museet,
og så var alt andet ligegyldigt :-)




ER de ikke bare fantastiske,
de voksfigurer af Abba :-)
Jeg var SÅÅÅ imponeret over, HVOR godt de lignede :-)




Der var også et helt område
med udstilling af deres scenetøj,
og HER ER MIN YNGLING!!!!!

Agnetha's fina, fina hvide heldragt,
og Anni-Frid's nederdel med tilhørende top.
SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ FLOT!!!!!!!
og SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ sjovt at se det i virkeligheden :-)




Jamen altså,
kan I HUSKE det? 








Og NU var det tid til at danse :-)

Ja, her står Sofie altså lige stille et øjeblik,
men SNART er vi i gang :-)

Sofie og jeg :-)
Som Agnetha og Anni-Frid :-)

Hold op, hvor VAR det altså sjovt :-)




Ja, ja, der bliver gået til den :-)
Med taske og en dippedut hængende om halsen :-)
Ingen problem her :-)

Dippedutten brugte vi på udvalgte områder på udstillingen,
hvor man så kunne høre Abba-medlemmerene fortælle
om det område/emne, man stod ud for.

RET SJOVT, faktisk :-)




OG SÅ TIL DEN ALLER STØRSTE OPLEVELSE :-)
tralaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


Sofie og jeg på en stoooooor scene
SAMMEN med ABBA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Og hvor vi synger 'Mamma Mia'!!!!!!
tralaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Hvor STORT var det lige?




Man kan godt nok kun ane Abba medlemmerne her på billederne,
men bare vent til I ser VIDEOEN nedenfor :-)

Ihhhhhhhhh, hvor VAR det altså sjovt.

Og man glemte helt at der stod folk og kiggede på :-)
Heldigvis :-)




Ja, ja, vi følger godt med i dansetrinene,
Sofie og jeg :-)





Her var vi i gang i et disco-rum
med discogulv og discokugler hængende fra loftet,
mens VI SKRÅLEDE med på 'Dancing Queen' :-)



DENNE fine plakat købte vi med hjem,
og DEN SKAL OP OG HÆNGE,
PRRRRRROOOOOOONNNNNNTTTTTOOOOO!




Sofie og jeg SAMMEN MED ABBA :-)
hvor vi synger 'Mamma Mia' :-)
SÅÅÅÅÅÅÅ SJOVT.


Og her er det til 'Dancing Queen' :-)




Selv sporvognene var prydet med Abba,
og SELVFØLGELIG skulle de også være det.
De er jo INDBEGREBET af Sverige :-)






Det var virkelig, virkelig en fantastisk oplevelse,
og jeg GJORDE DET GERNE IGEN :-)


Nu er det imidlertid tid til at pakke en taske,
og tage ned til friluftsbadet :-)
Sofie kan NÆSTEN ikke vente :-)
Hun er sådan en vandhund, den pige :-)

Vi ses :-)

1 kommentar:

  1. Där var vi förra sommaren. Många härliga minnen. Både musik och mode. Kram Anita

    SvarSlet