fredag den 5. december 2014

Lidt nyt må der til






her i denne søde juletid :-)





Har helt glemt at vise de fine hvide juletræer i træ,
som jeg købte den anden dag i Roskilde.





Det er så dejligt at få lidt nyt julepynt til samlingen,
og i år er det den hvide farve,
jeg er gået efter.

Først denne lille fine ugle i hvid med mønster i sølv.




Faldt også over disse fine kugler,
som jeg købte et par stykker af.

Tror faktisk at jeg dropper det lille juletræ i år,
for jeg er blevet helt glad for min store gulvvase 
med en blanding af troldegrene og lærkegrene i.

Her har jeg sat en fin lille lyskæde på,
og pyntet med julepynt i hvide farver.

Det er blevet SÅ fint,
så jeg synes næsten ikke, at jeg behøver det lille juletræ i gangen i år.
Det er nok med denne gulvvase, tænker jeg.


Har lige fået en SMS om at Christian har fri kl. 16.00 i dag.
Jubiiiiiiiiiiiiiiiiiii.

Så skal vi rigtig hygge i aften.
Jeg glæder mig :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar