søndag den 28. december 2014

Det er altid dejligt




at få klaret noget praktisk,
og det er lige netop, hvad jeg har fået gjort i dag.

Vældig rart at kunne krydse den del af to-do-listen :-)

For at kunne rejse ind i USA
skal man nemlig registrere sig elektronisk under 
ESTA-programmet (Electronic System For Travel Authorization).

35 lande, heriblandt Danmark, har mulighed for at rejse ind i USA i op til 90 dage,
uden forinden at skulle ansøge om et visum.

Men hold da op,
hvor er der mange felter, der skal udfyldes.
Det er lige, så man er helt svedt.

Alene tonen - og de spørgsmål, man skal besvare - gør 
at man uvilkårligt tænker, at det sandelig ikke virker, 
som et særlig rart land at besøge.
Men der er ingen vej uden om,
hvis man skal på kursus i Madison, Wisconsin,
så udfyldt blev det :-)







I dag er endnu en FLOT dag med masser af sol.
Det er helt synd at sidde foran pc'eren og læse og læse og læse,
så jeg tror jeg tager eftermiddagen fri i dag :-)

Nu har jeg jo også været vældig flittig,
så det går nok :-)

Billederne tog jeg i dag,
og snart skal al julepynt pakkes ned og op på loftet.

Kun juletræet får nok lov til at stå lidt længere.
Det er jo så kønt at se på :-)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar