torsdag den 25. december 2014

It's snowing !!!!!!!!!!!!!!!!!!








Det sneer!!!
og så på 1. juledagsmorgen :-)

Så bliver det ikke meget bedre.




Det var en fantastisk dejlig juleaften vi havde,
og jeg fik så mange super gaver,
og er så glad for DEM ALLE SAMMEN :-)




Viser lige et par billeder af nogle af dem,
og se liiiiige bort fra de grimme ledninger på gulvet :-) :-) :-)

Først en super lækker og blød plaid med læderstykker syet ind
fra Broste Copenhagen, som jeg fik af min mor :-)




Væglysholder fra Day Home af min svigermor :-)

Plakaten med kaffedamen fra min svigermor og Henrik :-)




Tekande og tekrus fra Broste Copenhagen
fik jeg af søde Marlensen :-)

Havde jo set det hos Claus Meyer's køkken,
da jeg var på seminar med mit arbejde,
og faldt pladask for det.




Af mine dejlige børn fik jeg bl.a. en fantastisk bodycreme fra Clarins,
en parfume mist fra Victorias Secret, og en EOS læbepomade,
der er så skøn at man får lyst til at spise den,
og ikke bare smøre den på læberne :-)

Åhh, så fine, fine gaver jeg fik :-)

Vender tilbage senere med billeder
fra juleaften og ikke mindst besøget af julemanden!!!

Men nu er det tid til morgenmad :-)

Vi ses.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar