søndag den 1. juni 2014

Hos min mor





Søndagen startede hos min mor i høj solskin.









Min mor har den dejligste havestue i forlængelse af stuen,
hvor hun i år har plantet tomat, chili og grøn peber.

Er så fint, og får mig til at savne vores drivhus,
som vi skilte os af med for en del år siden efterhånden.




 



Tid til lidt forandring, mente min mor,
og inspireret af sommeren og det gode vejr,
blev badeværelset indrettet i sommerens farver;
lilla og lyserød.


Er så fint og virkeligt meget sommerlig.


Som I kan se er min mor MEGET glad for engle, og har virkelig mange forskellige slags.
Her er det de guldfarvede, der dominerer.

  




Min søde lillebror kom forbi,
og over en kop kaffe - og lidt småkager - blev der grinet og snakket.

Dejligt at være sammen med familien :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar