søndag den 29. juni 2014

En stille søndags morgen






Vågnede tidligt i morges,
ved at Sofie fik et hosteanfald.
Hun hostede og hostede og hostede,
og det hjalp først en lille smule,
da hun fik noget vand, og siden varm kamillete.


Sådan en krillerhoste er også vældig irriterende,
så jeg håber for hende at det snart går over.


På tirsdag skal hun på sommerferie i nogle dage hos hendes bedste, min mor.
Det glæder hun sig vældig meget til :-)
Og jeg er sikker på, at de nok skal finde på noget at foretage sig.
De er begge vældig kreative.











I dag bliver det til lidt billeder af stuen,
som jeg tog her i morges.

Er SÅ glad for puderne, jeg syede i fredags,
og nu går jeg med tanker om selv at lave en plaid til sofaen.
En STOR plaid i en lys farve - formentlig hvid.

Vi får se.

Nu er det i alt fald tid til at komme i omdrejninger.
Vi skal lige et par ærinder.

Há en dejlig søndag.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar