tirsdag den 26. november 2013

En blomsterbinders smukke hjem



pyntet op til jul.
Billeder, som jeg fandt i Bo Bedre.



Som I ved elsker jeg hvide gulve og kunne virkelig godt tænke mig det hjemme hos mig selv. 
Meeen desværre er jeg helt alene om at synes at det er en god ide.


Hele kombinationen af hvide gulve og køkkenelementer mod træ og kobber synes jeg virkelig er flot.


Smukke gamle døre og stuk i loftet.
Suk - det kan jeg virkelig godt lide.


Virkelig fin gammel stol i træ, som fremhæves yderligere af de hvide gulve og vægge.


Tænk at sidde her og kigge ud af de store smukke vinduer.
Taburetterne i træ med sort lædersæde er jeg helt vild med.


Selv de fint dekorerede pakker passer til hjemmets stil.



Fint tableau.


Flot udskåret armlæn på den gamle stol. 


Sne må der til for at skabe den helt rigtige stemning af jul.


Fin detalje på skabet med de smukke gamle håndtag.


Smukt pyntet juletræ i naturmaterialer.


Jeg elsker den flotte gamle døre.


Flot view fra spisebordet.

Her KUNNE jeg faktisk OGSÅ godt bo :-)

1 kommentar:

  1. Valdigt fint! Maste saga att jag gillar tradetaljer, det ger ett varmt intryck och sarskilt om det ar lite alder mobler med historia och karaktar! Hela kombinationen ovan var valdigt fin och hemtrevligt!
    Kram!

    SvarSlet