onsdag den 6. november 2013

DIY opslagstavle i messing



Så er jeg tilbage igen efter en noget ufrivillig pause, og glæder mig over endelig at kunne vise jer, hvad der lige nøjagtig blev færdiggjort her i weekenden - nemlig min OPSLAGSTAVLE, tralaaaaaaaa. 


Det endte med at pladsen ved den sorte kommode var den bedste placering, efter at have prøvet utallige placeringer.
Ideen har jeg fra bloggen Hitta Hem, og materialerne er købt følgende steder:


Messinggitter og skruer er købt i Bauhaus til hhv. kr. 129,- og kr. 30,-.
Clip med håndtag og lille klemme er fra Hay og fandt jeg langt om længe i webbutikken Designdelicatessen til hhv. kr. 39,- og kr. 29,-.


Købte også den sødeste saks fra Hay samme sted, og jeg MÅ sige, at jeg er vældig fornøjet med resultatet.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar