onsdag den 22. februar 2017

Min første plantehænger - Macrame







Hellooooo

Se lige engang hvad jeg lavede i går!!!

tralaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

min første plantehænger i macrame :-)

Er ganske godt tilfreds med den, må jeg sige :-)




 

Sofie's værelse var det eneste sted, der havde en krog i loftet,
hvor jeg kunne hænge den,
så jeg kunne se, hvordan den blev.

Så ned med Sofie's discokugle,
og op med mors kunststykke :-)


 

Der er utallige mønstre på plantehængere,
men jeg valgte en MEGET SIMPEL version,
når det nu var første gang, jeg skulle lave en plantehænger.


 

Jeg synes selv den blev vældig fin,
og har tænkt mig, at min mommie skal have den.

Hun har den fineste udestue,
hvor en masse plantehængere i forskellige mønstre,
vil tage sig super godt ud.


 

Så nu er det bare at få købt en masse snor,
og så komme i gang.


 

Mens jeg sad og knyttede i går
hørte jeg DENNE igen og igen.
Det er bare SÅÅÅÅ GOD EN SANG :-)
og jeg slapper HELT af,
når jeg sidder og laver noget, mens jeg hører god musik.
ELSKER DET :-)


 

Passer egentlig også vældig godt ind på Sofie's værelse,
men tænker, at hun hellere vil lave sine egne.
Lige om lidt vil hun i gang med en lille hængekøje til en af hendes bamser :-)


 

Lidt sol var der da i morges,
så det var med at udnytte det,
og for taget nogle billeder inden det igen blev overskyet.


 

Denne lille væghænger fik jeg også lavet i går,
og det er denne Sofie tager udgangspunkt i,
når hun om lidt går i gang med hendes projekt.





Så jeg må hellere løbe nu.
Sofie venter UTÅLMODIGT på at komme i gang :-)

Vi ses :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar