onsdag den 4. januar 2017

Dagens





Første arbejdsdag overstået!!!

Ja, LET er det ikke at starte efter en dejlig ferie,
men når først man så er mødt ind,
er det nu ikke så slemt alligevel :-)


og heldigvis for det :-)






Dette blev dagens outfit.


Dejlige jeans med goood plads til det hele,
SUPER lækre støvletter,
og ja, så er der selvfølgelig også jakken,
som egentlig er Sofie's.

Købt da vi var i Italien,
og i en super flot mørkeblå farve.

Ikke så tosset med en datter, der nu er blevet så stor,
så vi kan passe både overtøj og sko sammen :-) :-) :-)

Tasken er MIN,
og den er ligeledes købt i Italien :-)





Og så er jeg endelig kommet i gang med træning igen,
og det er jeg bare SÅ glad for.


Jeg skifter mellem styrketræning og crosstræning,
og måtte starte HEEEELT forfra, fordi jeg ikke har trænet i lang tid.

Øv, øv, men forhåbentlig begynder jeg at mærke en forskel om en uges tid,
for HOLD DA OP, hvor ER det HÅÅÅÅRDT!!!


Et af vores nytårsforsæt herhjemme er,
at Henrik og jeg i de næste tre måneder
ikke må spise slik, chips, hvidt brød eller sukker.

Og det går faktisk rigtigt fint.
Overhovedet ikke svært.

Faktisk havde jeg det flere gange under juleferien rigtig skidt med oppustet mave,
og en fornemmelse af, at NU sprængte den mave da snart :-)

Alt den fede mad og masser af slik, småkager og chips blev bare for meget,
så jeg var faktisk helt lettet, da det blev 1. januar og det nu var slut med det.
I hvert fald for en tid.

Så håber jeg bare, at jeg så også kommer til at SE resultater,
men ellers er jeg bare glad for ikke længere at være lidt kvalm at alt det mad :-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar