lørdag den 10. september 2016

En helt særlig dag






Er der noget bedre end at vågne til sol og fuglekvidder?
Nej, vel.
Og så oven i købet på en lørdag :-)




 


Tidligt i morges gik jeg ud i haven,
og plukkede en rose.
En rose med en helt vidunderlig duft,
som hurtigt spreder sig i rummet.




 


Elsker når solen bare strømmer ind af vinduerne
og lyser alt op.



 


Billedet er fra i går efter fredagsrengøringen :-)
Duftede dejligt i huset, og snart var det tid til første episode af programmet "Vild med dans".

ELSKER det program,
men DESVÆRRE var Silas Holst jo HELLER IKKE MED I ÅR!!!
Er jo ellers min favorit - hver gang -
men så må jeg bare finde en ny favorit :-)



 


Mit fine plantebord fra Norrmade
hitter fortsat herhjemme,
og i dag fik det selskab af en smuk, velduftende rose fra haven.



 


Den ene stilk i buketten med liljer er faldet sammen,
så NU må jeg vist hellere få ordet det,
så al blomsterstøvet ikke ender på bordet.

Faktisk den eneste ulempe ved liljer,
er deres blomsterstøv,
som sætter sig godt fast.



 


Massere af små baby pilea'er er på vej,
og det er bare i denne plante.
Det samme gør sig gældende med de 3 andre pilea planter, jeg har,
så man må sige, at de stortrives hos mig :-)



 


Senere kom rosen ind og stå i soveværelset,
så jeg kan vågne til den skønne duft :-)



 



Henrik i gang her til morges med at rette døren i soveværelset til,
da den bandt.
Billedet er noget sløret, da jeg tog fra lidt afstand med mobiltelefonen :-)




I dag bliver en helt særlig dag,
for der skal jeg nemlig til min folkeskoles 50 års jubilæum!! :-)

Bliver SÅÅÅÅ spændende :-)



 


I aftes trillede dette billede ind på Strandskolens FB,
og SER DET IKKE BARE HYGGELIGT UD.

Der kommer så mange,
så alle ikke kan sidde i festsalen,
og derfor må halvdelen sidde i dette telt,
men det ser jo også vældig fint ud.









Selvom det er noget af en størrelse at gå rundt med,
SKAL jeg have mit kamera med,
så jeg forhåbentlig kan tage masser af billeder :-)



Må løbe, da tiden FLYVER af sted i dag :-)

Vi ses :-)






Ingen kommentarer:

Send en kommentar