søndag den 4. september 2016

En dejlig weekend






Sikke en fantastisk dejlig weekend, jeg har haft.

Travlt, men hold da op, hvor har jeg nydt det.

Jeg har ikke noget imod at have travlt,
når jeg laver noget, som jeg BRÆNDER for.

Kender I det? :-)

Og som en ekstra dejlig ting,
så har vi sørme allerede fået alle 8 inderdøre tilbage i dag.
Kl. 6.30 hentede Henrik og hans bror, Bo, de fine, fine nyemalede døre!!!!

Og de er bare SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ FLOTTE!!!!

Har ikke lige nået at få taget billeder af dem endnu,
men det kommer :-)




 

Én af bedsteveninderne har også fødselsdag i dag,
og det skulle selvfølgelig fejres.
En STOR dag, er det jo, når man har fødselsdag,
og så er det LIGE MEGET, hvor gammel man bliver.
En fødselsdag er en fødselsdag,
og den SKAL FEJRES :-)

Og det blev Marlensen så på Restaurant Ilden i Roskilde.
Sikke en fantastisk hyggelig måde at starte dagen på :-)




Ugens buket er en STOR buket hvide liljer,
som er én af ynglingsblomsterne.
De dufter SÅ godt,
og ser SÅ flotte ud,
som de står der i vasen.

Det bedste er dog duften,
når de springer ud,
men der går lige et par dage endnu,
inden det sker.

9 arbejdsdage tilbage,
inden turen går til Toscana.
Spørg om jeg glæder mig til at komme ned til solen og varmen!!!!
Bliver skønt.

Nu lige et par timer med cykelløb,
hvor jeg STADIG håber på,
at min favorit,

ALBERTO CONTADOR

slår til.

Ja, ja, håbe kan man jo altid :-)

God søndag.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar