fredag den 8. april 2016

Weekend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! og Steward bord arriveret :-)







Sikke en start på weekenden :-) :-) :-)

Mit fine, fine, fine Steward bord fra Norrmade arriverede i dag,
og længe ventet var det.

Faktisk er det ENDNU flottere i virkeligheden, end på billeder,
og jeg er bare SÅ glad for det :-)

Købt hos Designfavoritter, som har en formidabel service!!
Kan klart, klart anbefales at handle der,
og er absolut ikke sidste gang, JEG gør det :-) 





Er så glad for at jeg nåede at skifte mening,
så jeg fik den hvide udgave,
i stedet for den sorte,
jeg i første omgang havde bestilt.

Bestilte bordet fredag, og ringede Designfavoritter op søndag morgen,
og ændrede bestillingen fra sort til hvid,
og HELDIGVIS kunne jeg godt nå at ændre det,
selvom bestillingen allerede var sendt afsted om fredagen.
GOD, GOD SERVICE :-)




Og bordet passer bare SÅ perfekt 
her under min ynglingsplakat
og ved siden af sofaen.




Tine K puden er også et hit,
og ligeså er de fine hvide hørpuder,
jeg bestilte hos Amazing Living.

Alt sammen er med til at gøre stuen meget, meget lysere :-)
Det er SÅ fint.




SÅ smart med det lille håndtag,
så man nemt kan flytte rundt på bordet.

Lysestagen er fra House Doctor 
og købt for nogle år siden.




Plakaten er købt på Millesgården,
og jeg så den første gang hos Åsa på bloggen @My Casa.

Faktisk endte jeg med at betalte mere for transporten til Danmark
end for selve plakaten!!!!
Men jeg VILLE have den,
og så var der jo ikke andet at gøre :-)






Naturligvis er fredagsbutikken
STORE, FLOTTE, HVIDE liljer :-)
Skal jo ligesom passe ind, ikke?






Lige nu er Sofie og Henrik til ridning,
og Freja-pigen og jeg går herhjemme og hygger,
FOR NU ER DET ENDELIG WEEKEND,
tralaaaaaaaaaaaaaaaaa

God fredag :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar