søndag den 17. april 2016

Spring is in the air



Mærker I det også?
Foråret.
Den BEDSTE tid på året.

Fejres herhjemme med fine buketter,
som både pynter og spreder en dejlig duft i huset.




De fine små hvide krokus plukkede jeg fredag aften i haven,
lige inden det blev helt mørkt,
og de spreder en duft SÅ skøn i hele køkkenet.
Tænk, fra blot 2 små stilke!!!

Planten stammer i øvrigt fra torvet i Roskilde,
som inden renoveringen gik i gang sidste år,
havde gravet alle planterne op, og uddelte til alle interesserede borgere.
Og JEG var én af dem.
Så jeg stod pænt i en LANG, LANG kø,
og fik uddelt en pose med adskillige fine blomster og løg,
og de her krokus var én af dem :-)
Det er jo sjovt at have noget i haven,
som er fra torvet i Roskilde :-)

De fine hvide blomstergrene blev plukket i går,
da vi var på tur som sædvanligt.
Er også SÅ fine,
og står og pynter på køkkenbordet.




Den fine plante kom også med hjem fra Roskilde i går.
Ser så fin ud med sine grågrønne blade :-)
Er spændt på at se, hvor stor den kan blive.

I dag skal jeg have plantet den i en krukke,
og overvejer om det bliver denne krukke,
den skal plantes i.
Det har jeg ikke helt afgjort endnu.




Hvide liljer!
Er der noget smukkere.
Og dens duft - SÅ fantastisk :-)

Der er nogle, som ikke kan fordrage duften fra liljer.
Sådan har jeg det ikke.
Jeg ELSKER duften :-)




Det lille casa er nu snart fyldt med 
masser af grønne planter og blomster.
Sådan kan jeg bedst lide det.





Og den Tine K pude, altså.
Den er bare så smuk, og så fin, og så blød,
og så alt muligt :-)




Mine tre fine elefanter er kommet over at stå 
på den gamle sortmalede kommode,
som har de FINESTE, FINESTE gamle håndtag.

ELSKER den kommode, altså,
og så har jeg oven i købet været så heldig at få den helt gratis
af én som blot ville af med den,
og havde hun ikke fundet nogen, som ville have den,
var den bare blevet SMIDT UD!!!!
Puuuuha, jeg var heldig, at jeg lige kom forbi,
og fik vidunderet.




Mit Steward bord fra Norrmade!!!
Jeg er SÅ glad for det.
SÅ GLAD!!!

Hver gang jeg kommer ind i stuen,
kan jeg ikke lade være med liiige at stoppe op 
og bare nyde synet af det.
Det er SÅ FINT, er det,
og jeg er virkelig glad for, at jeg lavede ordren om,
så det blev den hvide udgave, jeg fik,
og ikke den sorte, som jeg oprindeligt havde bestilt.
Fin, fin service hos Designfavoritter.
Kan absolut ANBEFALES!!

Så er det blevet søndag!!
Weekenden går hurtigt, når man hygger :-)

I går var vi både på vores Roskilde-tur,
og bagefter var vi en tur hjemme hos min mor.

Elsker at komme hjem til min mor :-)
og ville ønske, vi boede ENDNU tættere på hinanden.
Ikke at 18 km er super meget,
men det havde været bedre,
om det var i gåafstand :-),
så man lige hurtigt kunne smutte forbi hinanden :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar