søndag den 17. april 2016

Prøv at se hvad jeg fandt i gemmerne





Altså, hvor ER det sjovt at se noget, som man har lavet for MANGE år siden :-)




I min søgen efter egnede potter til min nyindkøbte lille plante,
som jeg fortalte om i forrige indlæg, 
faldt jeg over denne lille sag,
som jeg lavede som barn.

En lille skål i farverne gul, blå og rød :-)
Tænk, at jeg har gemt den igennem alle årene,
og heldigvis for det,
for hvor ER det sjovt at have noget fra ens barndom :-)




Jeg lavede den i en sommerferie hos min moster, Kis,
og jeg kan huske, at jeg var SÅÅÅÅÅÅÅ stolt af den,
og glædede mig til at vise min mor den fine skål,
når jeg kom hjem fra ferie.

10 år gammel var jeg,
da jeg lavede den.

Puha, det er mange år siden :-)

Har du også gemt noget,
som du lavede, da du var barn?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar