onsdag den 13. april 2016

Forårsbølgen



Foråret medfører altid hos mig en trang
Til fornyelse.
Til forandring.
Til oprydning.


Væk med de mørke og dunkle farver
og ind med lyse og forårsagtige farver.
Sådan må det være.

Forårsbølgen er over mig :-)




Synes allerede at det har hjulpet gevaldigt
med de fine, hvide hørpuder fra House Doctor,
købt på Amazing Living. 

Kan I se den søde lille abe på hylden?
Den har Sofie lavet i skolen,
og skal forestille Kaj Bojesen's ikoniske abe.
Synes den blev rigtig god,
og jeg har fået lov til at have den stående til pynt i stuen :-)




Og så mit fine, fine Steward bord,
som jeg heldigvis ændrede ordren på,
så det blev den hvide udgave,
i stedet for den sorte,
og det er jeg meget, meget tilfreds med.




Står perfekt placeret under ynglingsplakaten,
og lyser så fint op.

Tine K puden, som du lige netop kan skimte nederst på billedet,
er ENDNU FLOTTERE I VIRKELIGHEDEN end på billeder.
Den ligesom skinner og farverne er bare så perfekte :-)




Buketten med hvide liljer 
fylder stuen med sin stærke blomsterduft,
og er meget bedre end duftlys,
som jeg faktisk ikke er så vild med.

Kan bedre lide at bruge duftpinde,
og helst af mærket Voluspa,
men de er bare SÅÅÅÅÅ dyre, desværre.




Kan I se min pilea?
Den stortrives og sætter den ene babystikling efter den anden :-)




Her kan I bedre se Tine K puden.

Med sine grå, lyselilla, hvid, lyseblå og blålilla farver
er den et perfekt bud på foråret.




Den grønne plante I kan se i baggrunden på kommoden er en violinfigne.
Købte den for nogle år siden, og den vokser støt og roligt, og er helt utrolig flot!

Snart skal den flyttes over i en stor krukke og stå på gulvet.

Violinfigen trives godt i et rum med normal stuetemperatur,
og skal stå så lyst som muligt, men ikke i direkte sol.
Har læst mig frem til, at den godt kan lide at få en overbrusning med koldt, kogt vand,
men det har jeg altså ikke lige fået gjort endnu :-)
Måske jeg skulle gøre det, når jeg omplanter den.




Det næste jeg kunne tænke mig at få til stuen
 er et tæppe under sofabordet,
hvidt naturligvis,
og et par hvide plaider.
Har set nogle SKØNNE udgaver på Chunkyplädar!!!
SÅÅÅ fine.

Derudover en gallerivæg,
og SÅ tænker jeg at stuen efterhånden er, som den skal være :-)
Så længe det varer :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar