fredag den 1. april 2016

Jeg vågnede op til en dejlig dag




I morges vågnede jeg op til en dejlig dag.
En dag fyldt med glæde, håb og solskin.
Solskin i mit hjerte.
Solskin i mit sind.

OG DET VAR EN FANTASTISK FØLELSE :-)




1. april er det i dag,
og sikke en start på foråret, vi har haft :-)
Og så er det oven i købet en fredag,
og vi har weekend!!!

Det skal fejres.
Selvfølgelig skal det det :-)




Når foråret kommer så smukt, som det gør i år,
så skal der ske noget nyt, synes jeg.

Så trænger vi 

* til forandring,
* til fornyelse,
* til en ny begyndelse.

I enhver henseende :-)

Vi har sagt farvel til noget mørkt, trist og grumt,
(HELT OG ALDELES FARVEL!!!)
og goddag til noget lyst, glædeligt og skønt,
og det er en befriende følelse.

En så enorm befriende følelse - med et godt stænk af taknemmelighed i.
Taknemmelighed over, at der ER retfærdighed til.
At alt vender sig til det bedste,
og det igen er værd af leve.

Jeg ELSKER foråret :-)




I weekenden skal rensdyrskindet i stolen pakkes ned.




Forandring skal der også ske med stuen i år.

Tænker at jeg skal have lavet en billedevæg over sofaen i stedet for hylden, 
som jeg er blevet træt af, og ikke vil have længere.




OG SÅ HAR JEG BESTILT DENNE SKØNHED!!!!!

Et Steward bord i sort fra Norrmade :-)

Har ønsket mig det bord i flere år,
og NU er det bestilt!!!

Og jeg glæder mig så meget til at det kommer.
Jeg ved LIIIGE PRÆCIST, hvor det skal stå:

Lige under min ynglingsplakat ved siden af sofaen.

Det bliver SÅÅÅÅÅÅÅ fint :-)

NU er det imidlertid tid til hygge med familien.
Vi skal jo se finalen i X-faktor,
og jeg håber ALEX vinder!!!!!!!!!!!!!!!
Han har været min favorit lige fra første gang jeg så og hørte ham :-)


Há en god aften :-)

Vi ses :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar