mandag den 11. april 2016

Et virkelig godt tip - i god tid :-) - Lav din egen Tine K guldpaliet guirlande





Sikke en dejlig weekend, vi har haft :-)
En weekend med familie og venner,
tid til afslapning, men også til at starte op på noget nyt,
men FØRST skal I have et godt tip fra mig :-)


Som I ved, jer der følger min blog, fik jeg ENDELIG købt 
den fine, fine guldguirlande fra Tine K.
I ved, den med guldpalietterne, og som I kan se HER i dette indlæg.

Jeg er super glad for den,
og tænkte straks, da jeg fik den med posten, at DEN måtte jeg have flere af,
så jeg også kunne pynte juletræet i stuen med disse fine guldpalietter.
Jeg vidste imidlertid, at det ville blive liiige vel dyrt,
for der skulle jo i hvert fald 2-3 stykker til,
for at dække et stort juletræ.

Men så var det at jeg faldt over DENNE side,
og straks bestilte jeg en pakke,
og her i fredags kom den så med posten.

SÅÅÅÅÅÅ fine er de bare, vil jeg sige jer

Og prisen var kun kr. 81,42 INKL. FORSENDELSE!!!!

Så nu er det bare i gang med nål og tråd,
og voilá, 
så har jeg hermed fine, fine guldpalietguirlander for ingen penge :-)

Hermed dagens tip :-)





250 stk. ligger der her i denne pose.

På Tine K's guldpalietguirlande er der
i alt 43 guldpalietter på én guirlande,
- har lige talt dem :-) -
så det er jo en hel del flere guirlander,
jeg kan få for samme penge :-)




Størrelsen og farven er også næsten den samme som Tine K's,
hvilket jo blot gøre det ENDNU BEDRE :-)




Og SÅ har jeg taget en beslutning i weekenden!!!!

Jeg er startet op med at træne igen.
Har jo ligget NOGET stille siden marts-april måned sidste år,
men NU skulle det være.
Laver et særskilt indlæg senere,
for NU må jeg vist hellere komme i omdrejninger,
og gribe dagen.


Vi ses :-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar