torsdag den 25. juni 2015

Smuk gammel hjørnelejlighed i den nordiske farveskala







Lidt sent indlæg blev det til i dag :-)

Efter arbejde fik jeg nemlig farvet hår og øjenbryn
af min egen Marlensen i dag,
så jeg kan være klar til den kommende weekends festligheder :-)

Blev SÅÅÅÅÅÅ godt, synes jeg.


Vil lige vise jer denne smukke lejlighed fra 1903,
som jeg faldt over på Alvhem.

LIIIIIIIIGE mig,
både i forhold til interiør og i farveskala.

Lyst, lyst, lyst med hvid, grå og sorte farver
tilsat en anelse gyldent i form af bl.a. vandhane i messing, træ og gyldent læder.

Det smukke, smukke tapet fra William Morris
er også et ekstra plus i lejligheden :-)

Men se for jer selv,
og NYD det :-)



























Her ville jeg gerne flytte ind,
og det var lige med det samme :-)





1 kommentar:

  1. Hej Jeanette.
    Hvor er det nogle skønne rum og der er så gennemført smukt møbleret.
    God weekend fra Eliane

    SvarSlet