mandag den 8. juni 2015

En dag fyldt med inspiration





Sikke en dejlig dag,
jeg har haft i dag :-)

En hel dag fyldt med inspiration, gode snakke,
masser af grin, dejlig kaffe
og ikke mindst en masse malen :-)

Jo, jo, jeg er nemlig på malerkursus de næste 3 dage
hos Margit i hendes atelier på Frederiksberg.





Her er jeg i fuld gang med 'kunststykket':-)

Med inspiration fra Kay Bojesen's abe
er jeg i gang med at tegne en rå skitse, som senere blev malet op.




Og her foregår det så.
Midt på Frederiksberg i København.






Margit og jeg i hendes rappe lille Smart car på vej til Frederiksbergcentret,
hvor vi skulle købe nogle lærreder samt spise lidt frokost.

En fænomenal bybil,
som rapt og hurtigt kan komme frem alle vegne.




Se lige engang de hyggelige altaner midt i byen
med udsigt til store grønne træer.
Så bliver det ikke meget dejligere, vel?




Frokosten blev indtaget på Joe & The Juice,
hvor vi fik en super, super lækker kyllingesandwich
med det sprødeste, sprødeste tynde brød,
og det lækreste fyld.
Uhmmmm, den smagte godt :-)




Og se lige engang det lækre interiør!!!
Lige mig.




Margit og jeg sad lige ved det lille bord til højre på billedet,
og nød vores mad.

Forresten, et godt tip:
Der ligger den ABSOLUT MEST FANTASTISKE BUTIK her i Frederiksbergcentret.
'Buch', hedder den, og har det mest lækre tøj, jeg længe har set.
Ydermere er butikken indrettet svarende til deres tøj.
LÆKKERT, LÆKKERT, LÆKKERT.


Det bedste af det hele er næsten,
at de OGSÅ forhandler de smukke krukker,
som står og pynter så fint i butikken :-)

Uhhhh, jeg kunne have købt mig fattig, kunne jeg :-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar