lørdag den 20. juni 2015

Hip, hip, hurraaaaaaaaaaaaaa for min Sofie






Min dejlige Sofie har fødselsdag i dag :-)

11 år er det siden,
at hun kom til verden.
Den fineste lille prinsessepige i verden.

To dejlige børn, havde jeg nu.
Christian og Sofie.
Pragteksemplarer, begge to :-)





Dagens bord med farver i grøn, lilla og pink,
og med hvid som baggrund.





Flot mørk lilla/pink orkide
passer godt på et sommer fødselsdagsbord.




Vanille yoghurt med crunch.
En lang tynd ske i pangfarve pifter det lidt op :-)




Og her er fødselsdagsbarnet.

Min dejlige Sofie-pige,
som her er fanget ved havebordet her til aften
i gang med én af hendes ynglingsbeskæftigelser:
At tegne :-)


Gæsterne er gået hjem,
og nu sidder vi og slapper lidt af,
inden det er tid til at gå ind og bage kage og lave lagkage
til næste hold fødselsdagsgæster, som kommer i morgen :-)



Tøjet er fødselsdagsgaver.
Vesten har hun fået af farmor,
og jumpsuiten i sort og hvid er fra hendes gudmor Tine.





Frisuren har hun selv lavet.
To tynde fletninger i hver side samlet bag nakken med en elastik.
Neglelakken er koralfarvet,
og her på billedet har hun netop smurt lyserød læbestift på læberne,
lånt af hendes mor :-)






Min smukke, smukke Sofie,
som jeg elsker så højt.

Altid så sød og betænksom over for andre,
og MEGET knyttet til familien.








Og sådan så Sofie ud,
præcis for 11 år siden,
efter jeg netop havde født hende på Roskilde Amtssygehus.




Et smukt lille prinsessebarn.
Så fin, og så blid.




Jeg kan endnu huske,
hvordan jeg bare sad og kiggede, og kiggede på hende.
Kunne slet ikke få nok,
og havde i det øjeblik glemt alt om den FRYGTELIGE fødsel :-)

Jeg er nemlig ikke én af de mennesker,
som bare 'smutter baby'er ud som mandler',
tværtimod.

Jeg LIDER LÆNGE OG HØJLYDT,
og HADER hvert et øjeblik af den forfærdelige smerte,
som man bare ikke kan løbe væk fra,
når man står (ligger) midt i det!!!

Ikke råbe af sine lungers fulde kraft:

 'STOOOOOOOOOOOOOOOOP

nu VIL jeg ikke længere'.
'Jeg KAN ikke længere' :-)
Jeg vil VÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆK'





Den dejligste og sødeste storebror i hele verden.
Det har Christian været fra dag ét,
og de to er MEGET, MEGET knyttet til hinanden.





Christian og Henrik
kan ikke få nok af den lille prinsessepige.




Og her ligger vores lille Sofie
og sover sødt i hendes vugge,
som stod lige ved siden af min side af sengen i soveværelset.

ER hun ikke bare sød??




Jeg var så glad for denne Leandervugge,
og kan kun anbefale den til alle.




Her er hun ca 1 måned gammel.
En glad og smilende lille baby.
MORS pige :-)




Her et billede af Henrik og Christian
taget i Sommerland Sjælland,
ca 1 måned efter at Sofie var kommet til.

En dejlig dag havde vi dér
med smukt og varmt sommervejr :-)


Tænk, så stærkt tiden går :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar