søndag den 7. juni 2015

At have et fotoshoot







Tænk, så er den weekend snart gået :-)

Jeg sidder nu i morgenkåbe med en kop te,
og laver dette blogindlæg
inden det er tid til at gå i seng.

Det har været en dejlig weekend.
I går var vi på dyreskue i Roskilde sammen med Tine,
og om aftenen var vi inviteret ud at spise hos Christian og Emma.
Emma's forældre var også inviteret,
og det var en virkelig hyggelig og dejlig aften, vi havde,
med fantastisk god mad og et flot dækket bord.


Dagen i dag startede tidligt,
da jeg skulle være i Hvedstrup ved Roskilde kl. 10.00,
og tage en masse billeder af et helt fantastisk hjem,
der snart bliver sat til salg.


Men først kommer her lidt billeder fra det lille casa.




Min lille pilea trives fortsat vældig godt,
og jeg glæder mig til at den bliver så stor,
så jeg kan tage stiklinger af den.

Planen er en masse små pilea'er rundt om i stuen :-)




Smukke hvide roser,
som jeg har fået af min dejlige søn.
ELSKER hvide roser :-)




Og så var det ellers af sted på fotoshoot :-)
men først tog jeg lige et billede af vores indkørsel,
med det smukke view ud til markerne på modsatte side af vejen.




Og her er den!!!

Den smukke, smukke ejendom,
som snart kommer til salg.
Ejendommen ligger idylisk i landsbyen Hvedstrup,
som ligger 12 km fra Roskilde centrum.




En meget hyggelig lille terrasse
med en helt fantastisk udsigt til grønne marker,
så langt øjet rækker.




Gårdspladsen med toppede brosten langs muren, perlesten på gårdspladsen,
og med et smukt træ i midten, foruden masser af farvestrålende rhododendron.




Man bydes velkommen af et smukt indgangsparti
med et smuk hvid hoveddør, som står godt til den gule farve på bygningen.





Her et kig fra vognporten
og hen mod den smukke ejendom.
Sikke et view :-)

Flere billeder følger i et senere indlæg.
Nu er det nemlig tid til at finde dynen,
for i morgen venter en ny spændende dag,
hvor jeg skal på malerkursus hos Margit på Frederiksberg!!!

Spørg om jeg glæder mig :-)

Vi ses :-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar