mandag den 9. februar 2015

Når lyset bryder frem



og solen skinner ind af vinduerne,
så bliver man fyldt af energi,
og får lyst til at slippe,
hvad man sidder med,
og bare kigge rundt og nyde det.


Sådan har jeg det :-)




Men det GÅR jo ikke.
Der skal læses og øves,
for tingene kommer ikke af sig selv.




Så det er bare med at hænge i,
og ikke lave så mange overspringshandlinger,
for pludselig er tiden gået.



Men alligevel tog jeg mig lige tid
til at tage nogle billeder,
mens solen var fremme.




På denne tid af året
for jeg altid ekstra meget lyst 
til at rydde ud og rydde op.

Med alt det julepynt
man har haft fremme hele december måned,
skal der skabes et modstykke,
og det betyder for mig
at der skal være få ting fremme,
og med hvide og rene overflader,
så der skabes luft.




Nu er der kun 1 uge til vinterferien,
jubiiiiiiiiiiiiiiii.

Det er kun Sofie og jeg i år,
der holder vinterferie,
og de første to dage
skal vi til København på et malerkursus.

Birgit, som er maler og underviser,
har inviteret os ind i hendes værksted/atelier
på Frederiksberg til 2 dages undervisning.
OG VI GLÆDER OS :-) :-) :-)

Bliver så spændende,
og kan næsten ikke vente :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar