søndag den 8. februar 2015

Fine sager, Melodi Grand Prix og min nye ynglingssang :-)




En fin lørdag havde jeg i går :-)

Var et smut hjemme hos min mor,
som jo også lige skulle have en gave fra staterne.

Der var ophørsudsalg i en fin lille butik,
og vi slog lige et smut forbi,
og SE, de fine, fine ting,
jeg fik af min mor :-)




Et juletræ i træ,
og de flotteste julekugler, jeg længe har set.

Uhhh, hvor er jeg glad for det hele,
og kan næsten ikke vente til det bliver jul igen :-)




Vi var også lige forbi Christian,
som var i fuld gang med at fjerne det sidste tapet i stuen,
inden væggene skulle sandslibes.

Derefter skal der smøres primer på,
inden filten kommer op,
og det hele afsluttes med 3 gange hvid maling.

Når gulvene så er slebet,
så er lejligheden klar til at Christian og Emma kan flytte ind,
og de GLÆDER sig, kan I tro :-)

Det forstår man så godt :-)

Min mor havde købt de smarteste skåle i sort fra Rosti,
æggedeler, ostesliber, kartoffelskræller og en lille kniv,
alt i sort, og VÆLDIG smart,
og Christian blev rigtig glad for det :-)

Der er jo mange ting, man skal have,
når man sådan flytter i sit eget.





Eftermiddagen blev brugt på at læse,
og lave masser af øvelser,
og om aftenen så vi det danske Melodi Grand Prix,
og det blev gruppen 'Anti Social Media',
der vandt med supersangen 'The Way You Are'.




SUPER, SUPER, SUPER
god sang,
som jeg tror har gode vinder chancer
i det Internationale Melodi Grand Prix.

Det var faktisk den eneste sang,
jeg kunne lide.

Og det var lige med det samme,
så jeg heppede på de 4 unge mænd.
Og heldigvis vandt de :-)



 
 


I torsdag faldt jeg tilfældigt over denne sang med Clemens,
og den er blevet min nye YNGLINGSSANG :-)

'For Teenage til mig' hedder den,
og den er bare SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ GOD :-)


Men hør selv,
og há så en dejlig søndag :-)




Vi ses.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar